.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاتمی: برای ریاست مجلس جنجال به پا نکنید
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم در تاریخ هفتم خرداد ماه اصولگرایان را به وحدت توصیه کرد و اظهار داشت: رییس مجلس آینده صالح و دغدغه دین و نظام را خواهد داشت، این همه جنجال برای انتخاب رییس از الآن لزومی ندارد و این تخریب‌هایی که صورت می‌گیرد در شأن نظام اسلامی نیست.

به گزارش انتخاب به نقل از  رسا، آیت‌الله سید احمد خاتمی شب گذشته در دیدار جمعی از مدیران شرکت مهندسی سپاسد خاتم‌الانبیا(ص) در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علیمه قم، با اشاره به روایاتی، کمک به والی حق را وظیفه همه دانست و گفت: اگر در جامعه‌ای، نظام اسلامی حاکم باشد کمک کردن به او کمک به اجرای حق و عدالت است.
 
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در اسلام اصل بر دین، تقوا و عدالت است ابراز کرد: در جامعه اسلامی غیر از این موارد استثنا است، در حالی که در جوامع غیر اسلامی اصل بی دینی و پاکی، عدالت و تقوا استثنا است.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه از وضعیت حجاب در جامعه انتقاد کرد و اظهار داشت: دلسوزان نظام از بد حجابی در جامعه که گاهی به بی حجابی محض می‌رسد نگران هستند و جای تعجب دارد که برخی از مسؤولان بی توجه به این امر هستند.
 
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه برخی وضعیت موجود جامعه در امر حجاب و عفاف را با زمان طاغوت مقایسه می‌کنند، گفت: مبنای طاغوت بر اساس گسترش بی عفتی بود اما مبنای نظام اسلامی ترویج عفت و پاکدامنی است، اما متاسفانه در جامعه خلاف آن  عمل می‌شود.
 
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: امروز بانوان با عفاف در جامعه فراوان هستند اما اهل خودنمایی نیستند و حضور آنها را در میادین حساس انقلاب مانند راهپیمایی‌ها و شرکت در انتخابات همیشه دیده‌ایم.
 
عادی انگاری برخی از مسؤولان در مساله بد حجابی دلسوزان را رنج می دهد
 
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حفظ حجاب و عفاف در جامعه، تصریح کرد: دشمن اهتمام ویژه‌ای به ترویج بی بند و باری در جامعه دارد و چیزی که دلسوزان نظام را رنج می‌دهد عادی انگاری برخی از مسؤولان در مساله بد حجابی در جامعه است.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: از مسؤولان می خواهیم مساله بد حجابی در جامعه را انکار نکنند و نگویند در این مورد بزرگنمایی می‌شود. وضعیت نمایشگاه کتاب را همه دیدند که متاسفانه زیبنده و شایسته نبود.
 
وی عنصر تقویت دین را از جمله عوامل مهم در حفظ نظام اسلامی برشمرد و عنوان کرد: ستون فقرات نظام و تفاوت جمهوری اسلامی با دیگر حکومت‌ها دین است و اگر در جامعه دین فراموش شود، تهی شدن از درون را در پی خواهد داشت.
 
آیت‌الله خاتمی بر ضرورت اخلاق در جامعه اسلامی تاکید کرد و ابراز داشت: هتک حرمت‌ها و تخریب‌ها در جامعه از سوی سایت‌ها و تریبون دارها و به جان هم افتادن اصولگرایان درست نیست.
 
جنجال آفرینی برای انتخاب رییس مجلس لزومی ندارد
 
وی با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم در تاریخ هفتم خرداد ماه اصولگرایان را به وحدت توصیه کرد و اظهار داشت: رییس مجلس آینده صالح و دغدغه دین و نظام را خواهد داشت، این همه جنجال برای انتخاب رییس از الآن لزومی ندارد و این تخریب‌هایی که صورت می‌گیرد در شأن نظام اسلامی نیست.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور مردم در صحنه‌های حساس انقلاب را نشانه رضایت آنها از نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: مردم تحریم‌ و گرانی‌ها را تحمل می‌کنند و این کار را برای حفظ نظام انجام می‌دهند اما نباید مسؤولان سوء مدیریت خود را پای تحریم‌ها بگذارند.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: برخی از گرانی‌ها به خاطر تحریم‌ها است اما همه آن را از رهگذر تحریم دیدن غیر واقع بینانه است، کاری نکینم که مایه رنجش و سختی مردم فراهم شود.
 
امام جمعه موقت تهران بر لزوم وحدت در شرایط فعلی کشور تاکید کرد و ابراز داشت: امروز تمام ایمان در برابر همه شرک قرار گرفته و جنگ احزاب در حال شکل گرفتن است، استکبار جهانی نمی‌تواند پیشرفت اسلام را ببیند از این رو در حال توطئه و ضربه زدن علیه ایران اسلامی است.
 
آیت‌الله خاتمی در ادامه تدبیر بیرونی حفظ نظام اسلامی را به اقتدار، توانمندی و پویای نظام در عرصه های علمی و فناوری دانست و گفت: امروز پیشرفت‌های علمی نظام مشهود است و و فن آوری ما به یاری خدا و همت متخصصان این عرصه جزء برجسته ترین ها در جهان است.
 
ایران در عرصه بازدارندگی با هیچ کشوری شوخی ندارد
 
وی اقتدار در عرصه نظامی را یکی از عوامل تاثیرگذار در پیشبرد اهداف حکومت‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: راهبرد جمهوری اسلامی در عرصه نظامی راهبرد بازدارندگی است و تهاجمی نیست، ایران هیچگاه شروع کننده جنگ نبوده اما در عرصه بازدارندگی با هیچ کشوری شوخی ندارد، در هیچ حای دنیا چنین چنین اقتدار و شکوه نظامی وجود ندارد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اقتدار در عرصه بین المللی را از دیگر عوامل مورد نیاز حکومت اسلامی دانست و تدابیر مقام معظم رهبری در عرصه بیداری اسلامی را بدون مداخله خارجی از موفقیت های نظام خواند و افزود: برای ما قابل تحمل نیست که در دومین کشور شیعی جهان (آذربایجان) یک نظام غیر اسلامی این چنین به احکام اسلام از جمله حجاب بتازد.
 
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: رژه هم جنس بازان و توهین به مقدسات در این کشور ننگ است و از مسؤولان دیپلماسی کشور توقع داریم از در این باره موضع جدی بگیرد. تحرکات اسراییلی در باکو بسار وقیح است و نیاز به تو دهنی و برخورد فعال داریم.
 
آیت‌الله خاتمی در پایان اظهار کرد: مسؤولان تلاش کنند جلوی برخی از سایت‌ها که کانون نا امنی در جامعه هستند را بگیرند، دشمنان از تخریب سپاه خوشحال می‌شوند این نهاد مقدس است و نباید تخریب شود.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ایمان 2 خرداد 1391
بنازم به این درایت و تدبیر. الحق که ریاست مجلس برازنده جناب لاریجانی است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.301 seconds.